Algemene voorwaarden
Bekijk de voorwaarden hier.
Algemene voorwaarden Inspiratiehuis 20|20
Artikel 1 - Definities
In deze Algemene Voorwaarden wordt verstaan onder:
a) Algemene Voorwaarden: Deze algemene voorwaarden;
b) BSH: BSH Huishoudapparaten B.V. (zie artikel 2) producent en verkoper van onder meer huishoudapparaten. Het Inspiratiehuis 20|20 is onderdeel van BSH;
c) Consument: Iedere natuurlijke persoon aan wie door BSH Producten worden aangeboden of met wie BSH een Overeenkomst sluit of heeft gesloten of daartoe in onderhandeling is;
d) Groothuishoudelijk Apparaat: Grote huishoudelijke apparaten zoals wasmachines, wasdrogers, vaatwassers, koelkasten, koel-vriescombinaties, ovens, kookplaten, magnetrons en afzuigkappen van de Merken;
e) Huishoudapparaten: Groothuishoudelijke Apparaten en Kleinhuishoudelijke Apparaten;
f) Inspiratiehuis 20|20: De locatie waar BSH gevestigd is (inclusief de showrooms);
g) Klant: Iedere (rechts-)persoon, vennootschap of onderneming aan wie door BSH Producten worden aangeboden of met wie BSH een Overeenkomst sluit of heeft gesloten of daartoe in onderhandeling is;
h) Kleinhuishoudelijk Apparaat: Kleine huishoudelijke apparaten zoals broodroosters, koffiezetapparaten, keukenmachines, waterkokers, stofzuigers en staafmixers van de Merken;
i) Merken: Bosch, Siemens, Neff en Gaggenau;
j) Overeenkomst: De overeenkomst tussen BSH/Inspiratiehuis 20|20 en de Klant of Consument tot verkoop en/of levering en/of verstrekking van Producten;
k) Producten: Alle aan Consumenten/Klanten te leveren goederen en te verrichten diensten zoals aangeboden door het Inspiratiehuis 20|20, waaronder in ieder geval begrepen - maar niet beperkt tot - (i) adviesgesprekken, (ii) kookdemonstraties, (iii) kookworkshops, en (iv) verkoop van Huishoudapparaten, accessoires en onderhoudsmiddelen, op de locatie van het Inspiratiehuis 20|20. Volledigheidshalve wordt opgemerkt dat de verhuur van ruimtes binnen het Inspiratiehuis 20|20 geen “Product” is in de zin van de Algemene Voorwaarden;
l) Website: De website(s) van het Inspiratiehuis 20|20 (www.inspiratiehuis2020.nl).
a) Algemene Voorwaarden: Deze algemene voorwaarden;
b) BSH: BSH Huishoudapparaten B.V. (zie artikel 2) producent en verkoper van onder meer huishoudapparaten. Het Inspiratiehuis 20|20 is onderdeel van BSH;
c) Consument: Iedere natuurlijke persoon aan wie door BSH Producten worden aangeboden of met wie BSH een Overeenkomst sluit of heeft gesloten of daartoe in onderhandeling is;
d) Groothuishoudelijk Apparaat: Grote huishoudelijke apparaten zoals wasmachines, wasdrogers, vaatwassers, koelkasten, koel-vriescombinaties, ovens, kookplaten, magnetrons en afzuigkappen van de Merken;
e) Huishoudapparaten: Groothuishoudelijke Apparaten en Kleinhuishoudelijke Apparaten;
f) Inspiratiehuis 20|20: De locatie waar BSH gevestigd is (inclusief de showrooms);
g) Klant: Iedere (rechts-)persoon, vennootschap of onderneming aan wie door BSH Producten worden aangeboden of met wie BSH een Overeenkomst sluit of heeft gesloten of daartoe in onderhandeling is;
h) Kleinhuishoudelijk Apparaat: Kleine huishoudelijke apparaten zoals broodroosters, koffiezetapparaten, keukenmachines, waterkokers, stofzuigers en staafmixers van de Merken;
i) Merken: Bosch, Siemens, Neff en Gaggenau;
j) Overeenkomst: De overeenkomst tussen BSH/Inspiratiehuis 20|20 en de Klant of Consument tot verkoop en/of levering en/of verstrekking van Producten;
k) Producten: Alle aan Consumenten/Klanten te leveren goederen en te verrichten diensten zoals aangeboden door het Inspiratiehuis 20|20, waaronder in ieder geval begrepen - maar niet beperkt tot - (i) adviesgesprekken, (ii) kookdemonstraties, (iii) kookworkshops, en (iv) verkoop van Huishoudapparaten, accessoires en onderhoudsmiddelen, op de locatie van het Inspiratiehuis 20|20. Volledigheidshalve wordt opgemerkt dat de verhuur van ruimtes binnen het Inspiratiehuis 20|20 geen “Product” is in de zin van de Algemene Voorwaarden;
l) Website: De website(s) van het Inspiratiehuis 20|20 (www.inspiratiehuis2020.nl).
Artikel 2 - Identiteit van BSH
De contact- en overige gegevens van BSH zijn als volgt:
• Volledige naam BSH: BSH Huishoudapparaten B.V.
• Adres: Inspiratiehuis 20|20, Taurusavenue 36, 2132 LS in Hoofddorp
• KvK nummer: 33172709
• BTW nummer: NL006653789B01
Telefoonnummers en e-mailadressen:
- Inspiratiehuis 20|20 088 424 4445 inspiratiehuis2020@bshg.com
- BSH algemeen 088 424 4444
Tijdstippen telefonische bereikbaarheid: maandag t/m vrijdag 09:00-17:00 uur
• Volledige naam BSH: BSH Huishoudapparaten B.V.
• Adres: Inspiratiehuis 20|20, Taurusavenue 36, 2132 LS in Hoofddorp
• KvK nummer: 33172709
• BTW nummer: NL006653789B01
Telefoonnummers en e-mailadressen:
- Inspiratiehuis 20|20 088 424 4445 inspiratiehuis2020@bshg.com
- BSH algemeen 088 424 4444
Tijdstippen telefonische bereikbaarheid: maandag t/m vrijdag 09:00-17:00 uur
Artikel 3 - Toepasselijkheid van de Algemene Voorwaarden
1. Deze Algemene Voorwaarden zijn van toepassing op elk aanbod van BSH inzake een Product en op elke tot stand gekomen Overeenkomst.
2. De toepasselijkheid van enige door een Consument/Klant gehanteerde algemene voorwaarden wordt uitdrukkelijk uitgesloten.
3. Afwijkingen van de Algemene Voorwaarden dienen per Overeenkomst schriftelijk te worden overeengekomen.
4. In geval van tegenstrijdigheid tussen de Algemene Voorwaarden en de bepalingen van een Overeenkomst, prevaleren de bepalingen van een Overeenkomst.
2. De toepasselijkheid van enige door een Consument/Klant gehanteerde algemene voorwaarden wordt uitdrukkelijk uitgesloten.
3. Afwijkingen van de Algemene Voorwaarden dienen per Overeenkomst schriftelijk te worden overeengekomen.
4. In geval van tegenstrijdigheid tussen de Algemene Voorwaarden en de bepalingen van een Overeenkomst, prevaleren de bepalingen van een Overeenkomst.
Artikel 4 - Beschikbaarheid van de Algemene Voorwaarden
1. Alvorens een Overeenkomst gesloten wordt, dient een Consument/Klant akkoord te gaan met de Algemene Voorwaarden.
2. De Algemene Voorwaarden zijn gepubliceerd op de Website en kunnen tevens kosteloos op verzoek worden toegestuurd.
2. De Algemene Voorwaarden zijn gepubliceerd op de Website en kunnen tevens kosteloos op verzoek worden toegestuurd.
Artikel 5 - Adviesgesprekken
1. Consumenten kunnen zich onder meer via de Website aanmelden voor een adviesgesprek met een van de specialisten van BSH. Hierbij kunnen de Consumenten onder meer een datum, tijdstip en Merk selecteren.
2. Indien een Consument zich heeft aangemeld voor een adviesgesprek, en de aanmelding is succesvol, dan zal BSH een bevestiging sturen van de aanmelding. Deze bevestiging wordt gestuurd naar het e-mailadres dat de Consument heeft opgegeven bij aanmelding. Indien de Consument geen bevestiging van BSH heeft ontvangen, dan is er (nog) geen Overeenkomst tot stand gekomen; de aanmelding is dan - waarschijnlijk - nog niet gelukt. BSH raadt de Consument in dat geval aan contact op te nemen met BSH (zie artikel 2).
3. Er zijn geen kosten verbonden aan een adviesgesprek.
4. In geval de Consument zich wil afmelden voor een adviesgesprek, dan wordt hij/zij vriendelijk verzocht dit zo snel mogelijk door te geven aan BSH. Dit kan door op de afmeldknop in de bevestigings- of herinneringsmail te klikken.
5. BSH kan adviesgesprekken op elk moment en zonder opgaaf van redenen annuleren. BSH zal de aangemelde Consument zo snel mogelijk informeren over annulering van een adviesgesprek. BSH zal de Consument hierover informeren via het telefoonnummer en/of het e-mailadres dat de Consument heeft opgegeven bij aanmelding.
2. Indien een Consument zich heeft aangemeld voor een adviesgesprek, en de aanmelding is succesvol, dan zal BSH een bevestiging sturen van de aanmelding. Deze bevestiging wordt gestuurd naar het e-mailadres dat de Consument heeft opgegeven bij aanmelding. Indien de Consument geen bevestiging van BSH heeft ontvangen, dan is er (nog) geen Overeenkomst tot stand gekomen; de aanmelding is dan - waarschijnlijk - nog niet gelukt. BSH raadt de Consument in dat geval aan contact op te nemen met BSH (zie artikel 2).
3. Er zijn geen kosten verbonden aan een adviesgesprek.
4. In geval de Consument zich wil afmelden voor een adviesgesprek, dan wordt hij/zij vriendelijk verzocht dit zo snel mogelijk door te geven aan BSH. Dit kan door op de afmeldknop in de bevestigings- of herinneringsmail te klikken.
5. BSH kan adviesgesprekken op elk moment en zonder opgaaf van redenen annuleren. BSH zal de aangemelde Consument zo snel mogelijk informeren over annulering van een adviesgesprek. BSH zal de Consument hierover informeren via het telefoonnummer en/of het e-mailadres dat de Consument heeft opgegeven bij aanmelding.
Artikel 6 - Kookworkshops
1. Consumenten kunnen zich via de Website aanmelden voor kookworkshops.
2. Indien een Consument zich heeft aangemeld voor een kookworkshop, en de aanmelding is succesvol, dan zal BSH een bevestiging sturen van de aanmelding. Deze bevestiging wordt gestuurd naar het e-mailadres dat de Consument heeft opgegeven bij aanmelding. Indien de Consument geen bevestiging van BSH heeft ontvangen, dan is er (nog) geen Overeenkomst tot stand gekomen; de aanmelding is dan - waarschijnlijk - nog niet gelukt. BSH raadt de Consument in dat geval aan contact op te nemen met BSH (zie artikel 2).
3. Er zijn kosten (inschrijfgeld) verbonden aan deelname aan een kookworkshop. Bij aanmelding voor een kookworkshop is de Consument verplicht het inschrijfgeld te betalen, tenzij de Consument in het bezit is van een voucher (bijvoorbeeld verkregen via een keukenretailer of bij een promotionele actie), die het inschrijfgeld voor de betreffende kookworkshop dekt.
4. Het bedrag van het inschrijfgeld voor een kookworkshop staat op de Website. De prijzen hiervoor kunnen verschillen per type kookworkshop (bijvoorbeeld per Merk, of voor een gewone kookworkshop versus een MasterClass kookworkshop). BSH kan deze prijzen van tijd tot tijd aanpassen.
5. Het inschrijfgeld dient op het moment van aanmelding, via de Website, betaald te worden met iDEAL.
6. De Consument is niet bevoegd tot verrekening of tot opschorting van de betaling van het inschrijfgeld.
7. De Consument kan de Overeenkomst inzake kookworkshops niet herroepen (geen herroepingsrecht).
8. In geval de Consument zich wil afmelden voor een kookworkshop, dan wordt hij/zij vriendelijk verzocht dit zo snel mogelijk door te geven aan BSH. Dit kan door op de afmeldknop in de bevestigings- of herinneringsmail te klikken.
9. Bij annulering door de Consument:
• Tot 48 uur voor aanvang van de kookworkshop: Indien de Consument zijn/haar deelname tot 48 uur voor aanvang van de kookworkshop annuleert, dan zal BSH het betreffende inschrijfgeld binnen vier (4) werkdagen aan de Consument terugbetalen. Terugbetaling geschiedt naar de rekening vanaf welke de Consument betaald heeft. Indien de Consument een voucher heeft gebruikt voor de aanmelding, dan zal BSH de voucher opnieuw activeren of aan de Consument een nieuwe, gelijkwaardige voucher verstrekken. Hiervoor dient de Consument contact op te nemen met BSH (zie artikel 2);
• Binnen 48 uur voor aanvang van de kookworkshop: Indien de Consument zijn/haar deelname binnen 48 voor aanvang van de kookworkshop annuleert, dan zal BSH de volledige kosten voor de kookworkshop in rekening brengen; het inschrijfgeld zal dan dus niet aan de Consument worden terugbetaald. Indien de Consument deelname aan een kookworkshop gedeeltelijk wenst te annuleren (waaronder wordt verstaan: het verminderen van het aantal deelnemers aan de betreffende kookworkshop), dan zal BSH ook voor de ontbrekende deelnemers de volledige kosten in rekening brengen. Indien de Consument een voucher heeft gebruikt voor de aanmelding, dan komt de voucher te vervallen.
10. BSH kan kookworkshops op elk moment en zonder opgaaf van redenen annuleren. BSH zal aangemelde Consumenten zo snel mogelijk informeren over annulering van een kookworkshop. BSH zal de Consument hierover informeren via het telefoonnummer en/of het e-mailadres dat de Consument heeft opgegeven bij aanmelding. Bij annulering door BSH zal BSH het inschrijfgeld binnen vier (4) werkdagen aan de Consument terugbetalen. Terugbetaling geschiedt naar de rekening vanaf welke de Consument betaald heeft. Indien de Consument een voucher heeft gebruikt voor de aanmelding, dan zal BSH de voucher opnieuw activeren of aan de Consument een nieuwe, gelijkwaardige voucher verstrekken.
11. Indien een Consument bepaalde voedselvoorkeuren heeft, dan dient hij deze duidelijk vooraf of tijdens de kookworkshop aan BSH te melden.
2. Indien een Consument zich heeft aangemeld voor een kookworkshop, en de aanmelding is succesvol, dan zal BSH een bevestiging sturen van de aanmelding. Deze bevestiging wordt gestuurd naar het e-mailadres dat de Consument heeft opgegeven bij aanmelding. Indien de Consument geen bevestiging van BSH heeft ontvangen, dan is er (nog) geen Overeenkomst tot stand gekomen; de aanmelding is dan - waarschijnlijk - nog niet gelukt. BSH raadt de Consument in dat geval aan contact op te nemen met BSH (zie artikel 2).
3. Er zijn kosten (inschrijfgeld) verbonden aan deelname aan een kookworkshop. Bij aanmelding voor een kookworkshop is de Consument verplicht het inschrijfgeld te betalen, tenzij de Consument in het bezit is van een voucher (bijvoorbeeld verkregen via een keukenretailer of bij een promotionele actie), die het inschrijfgeld voor de betreffende kookworkshop dekt.
4. Het bedrag van het inschrijfgeld voor een kookworkshop staat op de Website. De prijzen hiervoor kunnen verschillen per type kookworkshop (bijvoorbeeld per Merk, of voor een gewone kookworkshop versus een MasterClass kookworkshop). BSH kan deze prijzen van tijd tot tijd aanpassen.
5. Het inschrijfgeld dient op het moment van aanmelding, via de Website, betaald te worden met iDEAL.
6. De Consument is niet bevoegd tot verrekening of tot opschorting van de betaling van het inschrijfgeld.
7. De Consument kan de Overeenkomst inzake kookworkshops niet herroepen (geen herroepingsrecht).
8. In geval de Consument zich wil afmelden voor een kookworkshop, dan wordt hij/zij vriendelijk verzocht dit zo snel mogelijk door te geven aan BSH. Dit kan door op de afmeldknop in de bevestigings- of herinneringsmail te klikken.
9. Bij annulering door de Consument:
• Tot 48 uur voor aanvang van de kookworkshop: Indien de Consument zijn/haar deelname tot 48 uur voor aanvang van de kookworkshop annuleert, dan zal BSH het betreffende inschrijfgeld binnen vier (4) werkdagen aan de Consument terugbetalen. Terugbetaling geschiedt naar de rekening vanaf welke de Consument betaald heeft. Indien de Consument een voucher heeft gebruikt voor de aanmelding, dan zal BSH de voucher opnieuw activeren of aan de Consument een nieuwe, gelijkwaardige voucher verstrekken. Hiervoor dient de Consument contact op te nemen met BSH (zie artikel 2);
• Binnen 48 uur voor aanvang van de kookworkshop: Indien de Consument zijn/haar deelname binnen 48 voor aanvang van de kookworkshop annuleert, dan zal BSH de volledige kosten voor de kookworkshop in rekening brengen; het inschrijfgeld zal dan dus niet aan de Consument worden terugbetaald. Indien de Consument deelname aan een kookworkshop gedeeltelijk wenst te annuleren (waaronder wordt verstaan: het verminderen van het aantal deelnemers aan de betreffende kookworkshop), dan zal BSH ook voor de ontbrekende deelnemers de volledige kosten in rekening brengen. Indien de Consument een voucher heeft gebruikt voor de aanmelding, dan komt de voucher te vervallen.
10. BSH kan kookworkshops op elk moment en zonder opgaaf van redenen annuleren. BSH zal aangemelde Consumenten zo snel mogelijk informeren over annulering van een kookworkshop. BSH zal de Consument hierover informeren via het telefoonnummer en/of het e-mailadres dat de Consument heeft opgegeven bij aanmelding. Bij annulering door BSH zal BSH het inschrijfgeld binnen vier (4) werkdagen aan de Consument terugbetalen. Terugbetaling geschiedt naar de rekening vanaf welke de Consument betaald heeft. Indien de Consument een voucher heeft gebruikt voor de aanmelding, dan zal BSH de voucher opnieuw activeren of aan de Consument een nieuwe, gelijkwaardige voucher verstrekken.
11. Indien een Consument bepaalde voedselvoorkeuren heeft, dan dient hij deze duidelijk vooraf of tijdens de kookworkshop aan BSH te melden.
Artikel 7 - Demonstraties
1. Consumenten kunnen zich via de Website aanmelden voor verschillende soorten demonstraties, waaronder kookdemonstraties.
2. Er zijn geen kosten verbonden aan deelname aan een demonstratie.
3. Indien een Consument zich heeft aangemeld voor een demonstratie, en de aanmelding is succesvol, dan zal BSH een bevestiging sturen van de aanmelding. Deze bevestiging wordt gestuurd naar het e-mailadres dat de Consument heeft opgegeven bij aanmelding. Indien de Consument geen bevestiging van BSH heeft ontvangen, dan is er (nog) geen Overeenkomst tot stand gekomen; de aanmelding is dan – waarschijnlijk – nog niet gelukt. BSH raadt de Consument in dat geval aan contact op te nemen met BSH (zie artikel 2).
4. In geval de Consument zich wil afmelden voor een demonstratie, dan wordt hij/zij vriendelijk verzocht dit zo snel mogelijk door te geven aan BSH. Dit kan door op de afmeldknop in de bevestigings- of herinneringsmail te klikken.
5. BSH kan demonstraties op elk moment en zonder opgaaf van redenen annuleren. BSH zal aangemelde Consumenten zo snel mogelijk informeren over annulering van een demonstratie. BSH zal de Consument hierover informeren via het telefoonnummer en/of het e-mailadres dat de Consument heeft opgegeven bij aanmelding.
6. Indien een Consument bepaalde voedselvoorkeuren heeft, dan dient hij deze duidelijk vooraf of tijdens een demonstratie aan BSH te melden.
2. Er zijn geen kosten verbonden aan deelname aan een demonstratie.
3. Indien een Consument zich heeft aangemeld voor een demonstratie, en de aanmelding is succesvol, dan zal BSH een bevestiging sturen van de aanmelding. Deze bevestiging wordt gestuurd naar het e-mailadres dat de Consument heeft opgegeven bij aanmelding. Indien de Consument geen bevestiging van BSH heeft ontvangen, dan is er (nog) geen Overeenkomst tot stand gekomen; de aanmelding is dan – waarschijnlijk – nog niet gelukt. BSH raadt de Consument in dat geval aan contact op te nemen met BSH (zie artikel 2).
4. In geval de Consument zich wil afmelden voor een demonstratie, dan wordt hij/zij vriendelijk verzocht dit zo snel mogelijk door te geven aan BSH. Dit kan door op de afmeldknop in de bevestigings- of herinneringsmail te klikken.
5. BSH kan demonstraties op elk moment en zonder opgaaf van redenen annuleren. BSH zal aangemelde Consumenten zo snel mogelijk informeren over annulering van een demonstratie. BSH zal de Consument hierover informeren via het telefoonnummer en/of het e-mailadres dat de Consument heeft opgegeven bij aanmelding.
6. Indien een Consument bepaalde voedselvoorkeuren heeft, dan dient hij deze duidelijk vooraf of tijdens een demonstratie aan BSH te melden.
Artikel 8 - Aankopen van Huishoudapparaten etc.
1. Consumenten/Klanten kunnen in het Inspiratiehuis 20|20 onder meer Huishoudapparaten, accessoires en schoonmaakproducten kopen.
2. Consumenten/Klanten kunnen in het Inspiratiehuis 20|20 betalen met een pinpas of via een e-mail met een pay-by-link optie.
3. De aangekochte Producten (Huishoudapparaten etc.) kunnen - indien op voorraad en met PIN betaald - door de Consument/Klant op de dag van aankoop meegenomen te worden.
4. Indien gewenst door de Consument/Klant, kan BSH Groot- en Kleinhuishoudelijke Apparaten naar de Consument/Klant opsturen. Hiervoor worden geen kosten in rekening gebracht, tenzij de Consument/Klant kiest voor een andere levering dan de standaardlevering (zoals levering inclusief aansluiting) – in dat geval zal BSH de Consument/Klant bij voorbaat informeren over de additionele kosten.
5. Het risico van beschadiging en/of vermissing van Producten berust bij BSH tot het moment van bezorging aan de Consument/Klant of een vooraf door de Consument/Klant aangewezen en aan BSH bekend gemaakte vertegenwoordiger, tenzij uitdrukkelijk en schriftelijk anders is overeengekomen.
6. Consumenten/Klanten kunnen de koop inzake Huishoudapparaten en accessoires, die zij bij het Inspiratiehuis 20|20 hebben aangekocht, binnen 14 kalenderdagen annuleren. Hiervoor dienen zij contact op te nemen met de Customer Service van BSH. Een voorwaarde is dat de Huishoudapparaten en accessoires niet gebruikt zijn, en bij voorkeur verpakt zijn in hun originele, onbeschadigde verpakking.
7. BSH biedt Consumenten verschillende garantievormen met betrekking tot haar Huishoudelijke Apparaten. Op de websites van de Merken staat meer informatie dit onderwerp, onder het kopje “Garanties”.
2. Consumenten/Klanten kunnen in het Inspiratiehuis 20|20 betalen met een pinpas of via een e-mail met een pay-by-link optie.
3. De aangekochte Producten (Huishoudapparaten etc.) kunnen - indien op voorraad en met PIN betaald - door de Consument/Klant op de dag van aankoop meegenomen te worden.
4. Indien gewenst door de Consument/Klant, kan BSH Groot- en Kleinhuishoudelijke Apparaten naar de Consument/Klant opsturen. Hiervoor worden geen kosten in rekening gebracht, tenzij de Consument/Klant kiest voor een andere levering dan de standaardlevering (zoals levering inclusief aansluiting) – in dat geval zal BSH de Consument/Klant bij voorbaat informeren over de additionele kosten.
5. Het risico van beschadiging en/of vermissing van Producten berust bij BSH tot het moment van bezorging aan de Consument/Klant of een vooraf door de Consument/Klant aangewezen en aan BSH bekend gemaakte vertegenwoordiger, tenzij uitdrukkelijk en schriftelijk anders is overeengekomen.
6. Consumenten/Klanten kunnen de koop inzake Huishoudapparaten en accessoires, die zij bij het Inspiratiehuis 20|20 hebben aangekocht, binnen 14 kalenderdagen annuleren. Hiervoor dienen zij contact op te nemen met de Customer Service van BSH. Een voorwaarde is dat de Huishoudapparaten en accessoires niet gebruikt zijn, en bij voorkeur verpakt zijn in hun originele, onbeschadigde verpakking.
7. BSH biedt Consumenten verschillende garantievormen met betrekking tot haar Huishoudelijke Apparaten. Op de websites van de Merken staat meer informatie dit onderwerp, onder het kopje “Garanties”.
Artikel 9 - Overige bepalingen inzake prijzen en betalingen
1. Kennelijke vergissingen of kennelijke fouten in het aanbod van BSH binden BSH niet.
2. De in het aanbod van Producten genoemde prijzen zijn inclusief btw.
2. De in het aanbod van Producten genoemde prijzen zijn inclusief btw.
Artikel 10 - Huisregels
1. In het Inspiratiehuis 20|20, inclusief in de garage, is roken strikt verboden.
2. Bezoekers van het Inspiratiehuis 20|20 zijn verplicht alle (veiligheid)instructies van het BSH-personeel op te volgen, waaronder de instructie om het Inspiratiehuis 20|20 te verlaten indien BSH dit nodig acht.
3. Bezoekers van het Inspiratiehuis 20|20 zullen BSH-personeel respectvol behandelen. BSH mag bezoekers van het Inspiratiehuis 20|20 de toegang daartoe weigeren of hen opdragen het Inspiratiehuis 20|20 te verlaten, zonder dat BSH dit besluit verder hoeft toe te lichten.
4. Huisdieren zijn niet toegestaan in de ruimten waar de kookworkshops en kookdemonstraties worden georganiseerd.
5. De garage van BSH is uitsluitend bedoeld voor medewerkers en relaties van BSH, en voor bezoekers van het Inspiratiehuis 20|20 - en gedurende de tijd dat men een bezoek brengt aan het Inspiratiehuis 20|20.
2. Bezoekers van het Inspiratiehuis 20|20 zijn verplicht alle (veiligheid)instructies van het BSH-personeel op te volgen, waaronder de instructie om het Inspiratiehuis 20|20 te verlaten indien BSH dit nodig acht.
3. Bezoekers van het Inspiratiehuis 20|20 zullen BSH-personeel respectvol behandelen. BSH mag bezoekers van het Inspiratiehuis 20|20 de toegang daartoe weigeren of hen opdragen het Inspiratiehuis 20|20 te verlaten, zonder dat BSH dit besluit verder hoeft toe te lichten.
4. Huisdieren zijn niet toegestaan in de ruimten waar de kookworkshops en kookdemonstraties worden georganiseerd.
5. De garage van BSH is uitsluitend bedoeld voor medewerkers en relaties van BSH, en voor bezoekers van het Inspiratiehuis 20|20 - en gedurende de tijd dat men een bezoek brengt aan het Inspiratiehuis 20|20.
Artikel 11 – Aansprakelijkheid
1. De aansprakelijkheid van BSH is beperkt tot een bedrag gelijk aan de factuurwaarde van de door BSH geleverde Producten waardoor de schade is veroorzaakt of, uitsluitend ter keuze van BSH, het ter zake onder de toepasselijke verzekering uitgekeerde bedrag waartoe BSH (direct of indirect) gerechtigd is.
2. BSH is nimmer aansprakelijk voor gevolgschade en indirecte schade, zoals geleden verlies, gederfde winst, gemaakte kosten, schade als gevolg van persoonlijke ongevallen, schade voortvloeiende uit aanspraken van derden jegens de Consument/Klant of welke andere schade ook en voor schade veroorzaakt door opzet of bewuste roekeloosheid van haar ondergeschikten en/of niet-ondergeschikten.
3. Artikel 11 lid 1 en lid 2 zijn van toepassing behoudens in geval van opzet of bewuste roekeloosheid van medewerkers van BSH en behoudens de voorschriften inzake productaansprakelijkheid (art. 6:185 BW).
4. BSH aanvaardt geen aansprakelijkheid met betrekking tot de adviezen die zij verstrekt.
5. BSH bedingt alle wettelijke en contractuele verweermiddelen, die zij ter afwering van haar eigen aansprakelijkheid jegens de Consument/Klant kan inroepen mede ten behoeve van ondergeschikten en niet-ondergeschikten voor wier gedragingen BSH volgens de wet aansprakelijk zou kunnen zijn.
2. BSH is nimmer aansprakelijk voor gevolgschade en indirecte schade, zoals geleden verlies, gederfde winst, gemaakte kosten, schade als gevolg van persoonlijke ongevallen, schade voortvloeiende uit aanspraken van derden jegens de Consument/Klant of welke andere schade ook en voor schade veroorzaakt door opzet of bewuste roekeloosheid van haar ondergeschikten en/of niet-ondergeschikten.
3. Artikel 11 lid 1 en lid 2 zijn van toepassing behoudens in geval van opzet of bewuste roekeloosheid van medewerkers van BSH en behoudens de voorschriften inzake productaansprakelijkheid (art. 6:185 BW).
4. BSH aanvaardt geen aansprakelijkheid met betrekking tot de adviezen die zij verstrekt.
5. BSH bedingt alle wettelijke en contractuele verweermiddelen, die zij ter afwering van haar eigen aansprakelijkheid jegens de Consument/Klant kan inroepen mede ten behoeve van ondergeschikten en niet-ondergeschikten voor wier gedragingen BSH volgens de wet aansprakelijk zou kunnen zijn.
Artikel 12 – Intellectuele eigendomsrechten
1. Alle merkrechten, merknamen, auteursrechten, logo’s en/of enig ander intellectueel eigendomsrecht en/of enig ander recht van BSH zijn en blijven het exclusieve eigendom van BSH. De Consument/Klant zal deze rechten onvoorwaardelijk respecteren en gebruik hiervan op eerste verzoek van BSH per ommegaande beëindigen.
2. De door BSH beschikbaar gestelde documentatie mag alleen voor persoonlijke (en dus niet voor zakelijke) doeleinden worden gebruikt.
2. De door BSH beschikbaar gestelde documentatie mag alleen voor persoonlijke (en dus niet voor zakelijke) doeleinden worden gebruikt.
Artikel 13 - Overige bepalingen
1. BSH verwerkt - in relatie tot persoonsgegevens die verwerkt worden in het Inspiratiehuis 20|20 - de persoonsgegevens van Consumenten en andere natuurlijke personen conform haar Privacy Beleid. Deze is te vinden op de Website onder “Privacy”. In dat verband wijst BSH er op dat op verschillende locaties in en rondom het Inspiratiehuis 20|20 camera’s aanwezig zijn. Bovendien maakt BSH gebruik van een kentekenregistratiesysteem bij de parkeergarage. Meer informatie hierover is opgenomen in het Privacy Beleid.
2. Het is de Consument/Klant niet toegestaan om foto’s, video’s of andere beelden te maken van medewerkers of bezoekers van het Inspiratiehuis 20|20, zonder voorafgaande toestemming van de betrokken personen.
3. BSH is gerechtigd de Algemene Voorwaarden eenzijdig te wijzigen of aan te vullen. Wijzigingen van ondergeschikt belang kunnen te allen tijde door BSH worden doorgevoerd.
4. De Algemene Voorwaarden en Overeenkomsten worden beheerst door Nederlands recht. Alle geschillen verband houdende met de Algemene Voorwaarden en (een aanbod tot het aangaan van) Overeenkomsten zullen in eerste instantie worden voorgelegd aan de bevoegde rechter te Amsterdam.
Versie 2.0, 13 januari 2025
2. Het is de Consument/Klant niet toegestaan om foto’s, video’s of andere beelden te maken van medewerkers of bezoekers van het Inspiratiehuis 20|20, zonder voorafgaande toestemming van de betrokken personen.
3. BSH is gerechtigd de Algemene Voorwaarden eenzijdig te wijzigen of aan te vullen. Wijzigingen van ondergeschikt belang kunnen te allen tijde door BSH worden doorgevoerd.
4. De Algemene Voorwaarden en Overeenkomsten worden beheerst door Nederlands recht. Alle geschillen verband houdende met de Algemene Voorwaarden en (een aanbod tot het aangaan van) Overeenkomsten zullen in eerste instantie worden voorgelegd aan de bevoegde rechter te Amsterdam.
Versie 2.0, 13 januari 2025